maandag 3 juni 2013

PHOTO : mijn eerste fotoshoot!

Op 9 mei had ik mijn 1e fotoshoot met model!

Voor mijn eindopdracht (Media Styling Interieur) koos ik ervoor om mijn foto's zelf te maken. Ik had de opdracht ook kunnen doen met foto's van het internet en besloot om uit mijn comfortzone te komen.

(Fictief) voor de LINDA, daar waar ik de meeste spanning voelde, ben ik voor gegaan. Het was het één en ander om de shoot te organiseren: om een geschikt model te vinden + het outfit te bepalen + visagie te vinden + locaties ed.. Ik vond het eigenlijk nog wel tof om zo het outfit te vinden eens het was bepaald.

Ook de shoot zelf was plezant, ik had gelukkig een mooi team bij elkaar die mij hielpen en tips gaven daar waar nodig was. We zijn een hele dag bezig geweest, op het einde was ik best teutop!

Hier enkele sfeerfoto's.. aangezien ik mijn opdracht nog niet gepresenteerd heb, toon ik nog niet zoveel, dat volgt nog! Beloofd.


Model & visagie

Anderen hadden daardoor even de tijd
Even wachten terwijl ik bezig was met de shoot




Even iets voortonen
Lekker onderdeel van het eindresultaat





Met dank aan Daniëlle Berghmans, Natuurkok van Inari Survivals • Tina Kunini (model) • Esmee Hoogmoed (visagie) • Peter Lambertus van Uunen (PA) en het zonnige weer! ;c)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd tof om te weten wat jullie van de blog vinden. Feedback & tips zijn welkom!