vrijdag 12 april 2013

QUESTION : fotoreeks uitbrengen op medium?

Het zit al een tijdje te kriebelen om mijn foto's onder de mensen te brengen op één of ander medium. Daarbij denk ik aan canvasprints, fotodoeken of zelfs als fotobehang.

Ik heb al meerdere sites bekeken en op deze blog al bedrijven besproken die foto's op groot formaat aanbieden. Denk hierbij aan MonaVisa,..

Omdat licht momenteel mijn voornaamste inspiratiebron is, wil ik de fotoreeks 'door Licht geïnspireerd' uitbrengen op medium.


Is daar eigenlijk wel interesse voor??


Mocht iemand interesse in hebben om mijn foto's uit deze reeks aan te kopen,
op welk medium zou dat dan zijn :

- op canvas

- op fotodoek

- als fotobehang



Feedback is welkom!


TM





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd tof om te weten wat jullie van de blog vinden. Feedback & tips zijn welkom!